Melodifestivalmys

Spenderade gårdagskvällen i soffan tillsammans med mitt gravida kompispar. Vi tittade såklart på melodifestivalen och suckade över låtarna.. Tyckte nog inte att det var någon som var riktigt bra! Nåja, det var hur som helst en mycket trevlig kväll och vi åt jättegod avokadosoppa! Det har jag aldrig ätit förut och blev verkligen positivt överraskad. Middagen var klar när jag kom så jag vet inte vart receptet är ifrån, men det var kesella i så den här länken är ett hett tips!

 

Nu sitter jag med en tallrik kesella och yoghurt med bl.a. torkade aprikoser. Om 40 minuter kommer mina föräldrar och hämtar mig för en skridskotur på havet! Underbart skall det bli och ikväll kommer min godisbit hem ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0