Stressig dag!

Idag har verkligen varit en stressig dag. För att orka med och för att bli på riktigt bra humör startade jag dagen med att träna ett hårt pass för ben och rumpa. Skönt!

Har varit på lunchmöte, kvällsmöte och däremellan jobb. Nu är jag hemma och sitter nersjunken i min favoritfotölj, skall äta lite kvällsmat och sen hoppa i säng.

I helgen är jag gräsänka då sambon åker till Stockholm för lite umgänge med sin bror. Min tid skall jag lägga på att skriva på en hemtenta, och att vila och titta på melodifestivalen (vilket sambon vägrar). Tyvärr ingen träning då "mitt" Friskis & Svettis anordnar spinningtävling/event under 24 timmar, hela anläggningen är stängd fredag-söndag. Skall passa på att promenera i det, förhoppningsvis, vackra vädret! Förhoppningsvis hinner jag med skridskotur med mina föräldrar också!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0