Utmattad!

Handla mat i stor Maxi-affär en lönefredag när butiken firar jubileum med tårta = världens sämsta idé. Dessutom sportlov = lediga ungar som kunde följa med föräldrarna och handla. Pust!

Öppnade kylen imorse och insåg att det inte fanns mycket till frukost hemma. Öppnade skafferiet, likadant där. Insåg att jag var tvungen att storhandla och började skriva lista. Den blev längre, längre och läääääängre. Tillslut kändes det som att vi inte hade någonting hemma och att allt behövde inhandlas idag. Sagt och gjort. Väl på Ica var det som ni förstår precis hur mycket folk som helst. Som gick låååångsamt. Som stod mitt i gången och åt tårta. Som låg på golvet och skrek. Som ställde sig för att prata med grannen precis framför mjölken. Med varsin kundvagn.

Nu är jag helt slut och sitter här med min lunch. En ordenlig portion med sambons goda köttfärssås, avokado, keso och körsbärstomater. Mums! I väskan ligger nya numret av Fitness Magazine och väntar på mig. Kanske skall jag lägga mig i sängen en stund efter maten och läsa/vila?




I eftermiddag skall jag gå på ett pass som det var väldigt länge sen jag var på - Cirkelfys. Styrketräning i stationer med olika redskap. Roligt skall det bli!

Vad har ni för er en fredag som denna? Och vilka är ni? Några av er har gett sig till känna och jag blir lika glad varje gång :) Nyfiken i en strut är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0