2 middagar

Det här börjar nästan likna en matblogg... Men eftersom att jag själv tycker mycket om att läsa och inspireras av vad andra äter för gottigheter så hoppas jag att ni också gillar det :) Läste för länge sen i Fitness (tror jag, men kan också ha varit en annan tränings/hälsotidning) att goda matvanor kommer på köpet när man tränar relativt bra. Alltså att man utan att göra aktiva val väljer bättre mat om man tränar. Intressant va?

Dagens middag: Stekt kyckling, broccolli och min sambons specialsås (c.f., tomat, rödlök, sweet chili). Mums! Satt fint efter ett tufft spinningpass. Jag var SJUKT hungrig! Lär bli ett kvällsmål innan jag somnar...

 

Gårdagens middag: Köttbullar med gräddsås, lite potatismos (som jag vanligtvis inte äter men som jag blev lite sugen på), avokado, tomat och olivolja.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0