Anledningar

Här kommer några bilder på anledningarna till mitt blogguppehåll i veckan :)

 

Halva hallgolvet upprivet. Ovanpå plankgolvet låg en fruktansvärt ful platsmatta som vi stått ut med i drygt 1,5 år.

 

Sovrummet. Innan satt här en ljusgrön omönstrad tapet som vi valde hastigt och lustigt när inspirationen var slut efter alla andra renoveringsbeslut. Den här tapeten gillar vi mycket mer och hyllan (Lack från Ikea) med spottar skall sitta ovanför sängen istället för sängram och sänglampor. Jag är nöjd! Tapeten är från Eco tapeter och vi har faktiskt samma fast i annan färgsättning i vardagsrummet...


Nu ropar sambon på mig, dags att börja tapetsera hallen... På den översta bilden kan ni skymta nuvarnade tapeten i övre högre hörnet. Jag har ogillat den sen vi satte upp den så det känns som en befrielse att få tapetsera över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0