Bästishäng!

Sitter och väntar på min bästa kompis som är på väg hit. Hon bor (som jag tror att jag nämnt tidigare) i Luleå, alltså ganska långt bort, så det skall bli så himla kul att ses! Var några månader sedan...

Idag kom nya numret av Fitness Magazine i brevlådan (jag fick en prenumeration av min sambo som väl tyckte att det räckte med lösnummerköpande...) så den skall jag läsa med gjädje! Såg en video på Fitness hemsida där chefredaktören berättade om numret. Bland annat pratade hon om ett löpprogram för den som ännu inte hittat glädjen i löpträning, det vore väl någonting för mig? :) Om artikeln/programmet är bra skall jag definitivt testa! Nu när det är lite vår ute blir jag faktiskt sugen!



Dagens träning bestod av ett gympass med fokus på rygg, baksida axlar och biceps. Efter min sjukdomsvecka för ett tag sen har jag fått kämpa lite för att "komma tillbaka" men idag kände jag mig riktigt stark, skönt!




Kommentarer
Postat av: Marie Kjellnäs

Hej! Fick ett tips om din blogg, kul att läsa! Inte bara för att du gillar Fitness, jag hittar en massa annat roligt ... till exempel skrev jag ut receptet på dinkelscones, de ser supergoda ut! Lycka till med träningen – och tveka inte att testa löpprogrammet i senaste numret, jag menar verkligen att det är bästa ever :)

2011-03-29 @ 09:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0