Sista morgonen...

...med hantverkare. Idag fixar snickaren det sista i vår hall. Dörrar, lister, trösklar. Han är jätteduktig och trevlig men det känns ändå inte helt naturligt att gå runt här hemma när han jobbar. Just nu sitter jag och äter frukost, FinnCrisp med avokado och yoghurt/kesella med linfrön, solroskärnor och torkade aprikoser. Skall strax gå till skolan för tentaplugg. Sista tentan på utbildningen skriver jag på fredag, fantastiskt skönt!!

Igår var det Skivstång/Kondition igen. Känner nästan lite att jag börjar tröttna, eller i alla fall att jag varit vääääldigt mycket på det. Nästan varje måndag i flera år! Det är verkligen ett bra pass men som sagt, man kanske skulle pausa och gå på ett annat pass ett tag.. Idag skall jag träna något som jag inte tröttnat på, helt enkelt för att det är så "nytt" för mig: Spinning!


Tröttnar ni på ett pass/en träningsform om ni går på det för ofta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0