Vasaloppssöndag!

Första söndagen i Mars = Vasaloppet! En riktig folkfest som vore riktigt häftig att uppleva.

 

Köpte ju nya skidor i år och önskar att det hade blivit några fler mil på dem innan snön försvann i spåren. Ibland blir det inte som man vill :)

 

Har legat hela förmiddagen och tittat på SVT:s sändning från Vasaloppet, och nu är det herrarnas 5 mil från Holmenkollen. I vanliga fall står jag inte ut med att bara ligga i soffan en söndag men idag har jag nog inte mycket till val. Har druckit lite nyponsoppa till frukost, lite fibrer och vitaminer i alla fall. Jag hoppas innerligt att jag blir lite bättre under dagen.

Vad gör ni en solig söndag som denna?


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också följt Vasan, min sambo åkte :)

Spännande att hålla koll över nätet!

Nu väntar jag spänt på att få höra allt om det när han kommer hem igen!!



// Ida

2011-03-06 @ 22:00:33
URL: http://dobelieve.blogg.se/vagenhem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0