Dagens träning - rygg, baksida axlar & biceps

Testade det ena av mina nya gympass idag. Har bestämt mig för att dela upp kroppen så här:
  • Rygg, baksida axlar & biceps
  • Axlar, bröst & triceps
  • Ben, rumpa, mage
Bland annat ingår följande övningar i mitt rygg, baksida axklar & biceps-pass: Latsdrag, rodd i cabelcross, rygglyft på pilatesboll, utåtrotation i cabelcross, bicepscurl.

Den första gången jag kör igenom ett nytt pass blir det mycket pillande med vikter och inställningar och därför blir jag inte lika slut som när passet sitter ordentligt. Men kul är det ändå!

Hur ofta byter du pass i gymmet, kanske är du en sådan som varierar dig hela tiden?

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad roligt att du fick prova på de farliga backarna ;) haha. Vilken tid åkte du i lördags? Jag tänkte faktiskt på dig medan jag åkte då jag stötte ihop med några tjejer, men vet ju inte hur gammal du är ens ;) Jag åkte vid 10.30-tiden ungefär. Ramlade 5 ggr haha, ibland klarar jag alla backar ibland ingen!



Hoppas du haft en fin jul!

2010-12-27 @ 20:09:00
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0