Sjuk - ingen träning

Så typiskt! Igår skrev jag att jag hoppades att halsömheten skulle försvinna. Icke sa nicke, mycket värre idag! Det blir ingen träning för mig den här veckan troligtvis. Jag tycker inte om när min träningsplanering spricker men jag vet också att det är viktigt att lyssna på kroppen när den säger ifrån, det finns en anledning!

Så nu kurerar jag mig med te, bra musik och en bra bok i soffan :)

Om jag bara är snuvig och jag inte känner något i halsen brukar jag tycka att det är okej att träna. Men när halsen känns dålig undviker jag all träning, även sådan som inte är pulshöjande. Vet att det finns de som säger att styrketräning är okej även när man har lite ont i halsen - hur resonerar du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0