Måndagsträning & Biggest loser




Hemma efter skön träning (skivstång/kondition på F&S) kollade jag och sambon på finalen i Biggest Loser Sverige. Helt sjukt vad mycket vikt vissa gått ner! Imponerande... Maria fick en instruktörsutbildning av Tanja & Mårten och jag är helt säker på att hon blir grym! Vore roligt att gå på ett pass med henne någon gång, BodyCombat tror jag att utbildningen gällde.

Måndagar är enligt mig den bästa tv-dagen. "Biggest loser" och sen "Våra vänners liv" som är en fantastiskt härlig dramaserie på SVT. "Tyvärr" ligger mitt favoritpass mitt i dessa tv-program så jag får kolla på webben när jag kommer hem. Inte så jobbigt i och för sig, och man slipper stora delar av reklamen på TV4:s playversion. Träning har alltså bara fördelar :)

Skönt att kick-starta veckan med ett tufft träningspass. Jag hoppas på fler sådana innan söndag!



Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Ja visst var det galet vad mycket vissa hade gått ner!

2010-11-23 @ 18:25:58
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/
Postat av: Hälsa & Träning

Nästan läskigt. Speciellt Rune tyckte jag nästan såg lite sjuk ut, men han så ju att han bara satsat på att gå ner och inte bygga några muskler...



Nu börjar det svåra för dem, hoppas att det går bra!

2010-11-23 @ 21:13:05
URL: http://halsaochtraning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0