Äntligen hemma!

Åå, jag har haft en underbar vecka i Hemavan/Tärnaby! En riktig fjällsemester med mycket skidåkning, solning, skoteråkning, pimpelfiske och så vidare, och så vidare...

En dag ägnade vi åt att klättra upp på en närliggande topp och sen ha världens härligaste off-piståk. Stakningen hem sög i armarna och jag hade ordentlig träningsvärk dagen efter, men det var det värt :)

Sambon kände sig lite krasslig på flyget hem och självklart har jag fått både feber, halsont och snuva. Ingen träning för mig alltså, så jag får blogga om annat! God mat t.ex. Igår åt vi de här goda Kikärtsbiffarna.





Nu skall jag göra iordning lite ordentlig frukost, har hittills bara fått i mig en kopp te på morgonen.





Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Jag har förstått att dina största intressen är träning och hälsa!



Jag jobbar med ett onlinebaserat kostverktyg som heter Kostplaneraren (www.kostplaneraren.se). Detta verktyg hjälper människor att få koll på sin kost/diet. Samtidigt kan du hitta goda och varierade recept så du på ett enkelt och smidigt sätt kan planera din vecka och slippa alla "onödiga" kalorier.



Kostplaneraren är under utveckling och saknar i nuläget planering och registrering av träning. Detta kommer inom kort finnas så att användaren får en helhet av kaloriintag och förbrukning. Framöver kommer många andra spännande funktioner att lanseras. Kostplaneraren är gratis att använda.



Titta gärna in och se vad du tycker om den.

Om du har någon feedback eller några synpunkter är du varmt välkommen att maila dem till mig så vi kan bli ännu bättre.



Med vänliga hälsningar

Angelica

Kostplaneraren.se

2011-04-27 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0