Härlig dag!

Vilken fin dag det varit idag! Hoppas att ni njutit lika mycket som jag gjort. Vi gick en lång och härlig promenad på den snöklädda isen på en närbelägen sjö. Har passat mina föräldrars hund i helgen och hon njöt i kubik kan jag säga!


 

Efter promenad och snabbt mellanmål åkte jag till Friskis för att gå på Puls/bas. Egentligen ett för "lätt" pass men om man har någorlunda träningsvana och vilja kan man göra det snäppet jobbigare genom att t.ex. göra tyngre styrkeövningar och arbeta hårdare för att få upp flåset. Ledaren är jätteinspirerande och passet är fullt varje vecka! Alla typer av människor går på det här passet, allt ifrån 13 åriga tjejer till gamla tanter/gubbar, nytända motionärer och vi som är lite (eller i vissa fall mycket) mer vältränade. Härlig känsla!

 

Ny vecka imorgon, full av jobb för mig. Åker till Varberg på inköp tisdag till torsdag, och sen är det ju nästan helg igen :) Inte så mycket träning under veckan, det får bli desto mer till helgen istället!

 

Vad har ni gjort denna fina söndag?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0