Dagens träning - rygg, baksida axlar & biceps

Snabbt pass på gymmet innan jag satte igång att skriva på hemtentan. 45 instensiva minuter med superset och tunga vikter. Ikväll skall vi bowla och äta mat med hela min sambos familj plus svägerskas svärföräldrar, så därför var jag tvungen att passa på tidigt imorse.

Det här med att det är nytt år måste verkligen ha jagat folk ur stugorna för att träna! Det är så mycket folk på gymmet, verkligen mycket, mycket mer människor där än vanligtvis. Jättekul om fler får upp ögonen! Hoppas att de lyckas hålla motivationen uppe. Jag har ju själv satt upp mål för 2011, men jag vill inte kalla det ett klassiskt nyårslöfte. Vilka är dina träningsdrömmar/mål/önskningar/löften för det nya året?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0