Dagens träning - rygg, baksida axlar & biceps

Årets första träningspass! Sa till mig själv på väg till gymmet: (högt för att det skulle kännas på riktigt) "Nu skall du sätta standarden för årets träning". Och OM jag gjorde! Är riktigt toktrött i framförallt musklerna på axlarnas baksida. Älskar att ha kört slut just den muskelgruppen, tycker att det är snyggt med muskler där, och dessutom känns det väldigt bra för att de hjälper hållningen och gör att man inte får ont när man sitter mycket vid datorn, vilket jag såklart gör när jag skriver diverse skolarbeten.

Den här övningen gjorde jag bland annat

Nu har jag sörplat i mig min favorit efter träning - proteinshake gjord på pulver med jordgubbssmak, mjölk och isbitar. Smakar precis som milkshake och är nästan farligt gott! Det är jag värd efter ett hårt pass.



Nu blir det dusch och sen laga mat. Tror att det blir min goda renskavsgryta! Vad äter ni idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0