Dagens träning - skivstång/kondition

Startade träningsveckan med ett pass Skivstång/kondition. Mådde inte alls bra när jag åkte dit, men nu är jag pigg som en mört :) Det är kanske det bästa med träning, att humöret är tusen gånger bättre efteråt och att smärta och spänningar försvinner! I love it! Såklart är det också jättepositivt med en stark och funktionell kropp. Vad är det bästa med träning tycker du?

Nu har jag druckit en proteindrink och skall strax krypa ner i sängen och läsa några kapitel i boken "Blodläge" av Johan Theorin. Mycket spännande bok måste jag säga :)

 


Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Visst är det underbart att avsluta dagen med en bra bok!?? Jag brukar dessvärre inte klara att läsa mer än ett par sidor innan jag somnar...

2011-02-01 @ 11:35:00
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0