Fredagsmys!

Som det blåser och snöar ute! Och jag som bestämt mig för att ta bussen till mataffären och storhandla, kylskåpet gapar tomt! Det får bli täckbyxor och vantar på.

Har precis vinkat hejdå till sambon som är på väg i skitvädret upp till Stockholm, jag hoppas att bilresan går bra...! Så nu är jag som sagt ensam hemma och skall passa på att göra sådant som min sambo inte gillar. Synd bara att jag inte kan komma på något.. :)

Funderar på vad jag skall laga för middag till mig själv ikväll, något med kyckling måste det bli för vi har 1,5 kilo i frysen av någon anledning?! Lite choklad framför På spåret och Skavlan blir det nog också med stor sannolikhet!

Kanske kycklingfiléer fyllda med något gott?


Vad skall ni äta ikväll? Kan tipsa om tre goda favoriter som jag lagt upp recept på här förut!


Moussaka Laxburgare Kycklinggryta


Nu, ut i stormen!





Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Låter som ett mysigt fredagsmys efter utflykten till affären. Gott att du också har köpt hem keso!

2011-02-11 @ 19:12:15
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0