Dagens träning - ben, rumpa, mage + promenad

Precis hemkommen efter en timmeslång promenad med min fina vän T. Hon och hennes sambo skall ha barn i vår och det är så roligt och overkligt att prata om det lilla livet som växer! ♥

Idag har jag också hunnit med ett pass för ben, rumpa och mage. Jag var helt slut när jag åkte från gymmet! Min magcirkel tog nästan kål på mig på slutet, och benen var alldeles skakiga. Härlig känsla som jag lärt mig älska!

Passet bestod av:
Raka marklyft
Knäböj med skivstång
Utfall med skivstång
Rumpa & baksida lår på pilatesboll
En övning för magen & insida lår med pilatesboll mellan fötterna. Ligger på rygg, höjer och sänker benen långsamt.
Rumpa i kabelcross
Magcirkeln (situps på boll, plankan på boll, indrag på boll)

Resten av dagen har jag spenderat med näsan i kursböckerna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0